Opinia o książce „Sales Gate” autorstwa Barbary Piasek

Sales Gate to dość ciekawie napisana książka dająca wiele cennych wskazówek odnośnie sprzedaży. Sama autorka to współtwórczyni wiele potężnych firm działających na skalę światową. Posiada też duże doświadczenie sprzedażowe, gdyż biła rekordy sprzedaży jako pracownik korporacji. Z czasem jednak założyła rodzinę i postanowiła wraz mężem stworzyć coś dla siebie.

Zdobyta przez lata wiedza praktyczne, a także zmiany rynkowe oraz duży rozwój sprzedaży internetowej sprawiły, że był to strzał w dziesiątkę. Ta książka to nie nudna pozycja o sprzedaży. Ona uczy podejścia i dzielenia zadań na mniejsze kroki, tak aby faktycznie można było skupić się na zwiększaniu wyników sprzedaży.

„Sales Gate” Barbary Piasek jako pomocna dłoń?

W książce można znaleźć dodatkowe odnośniki, które prowadzą bezpośrednio do materiałów wideo. Taka forma sprawia, że można dowiedzieć się o tym, o czym się właśnie czytało jeszcze więcej. To mała, ładnie wydana książka, która zawiera wiele cennej wiedzy i to nie tylko dla laików. A nawet tylko raz przeczytana, jest w stanie odmienić nawet całe życie osoby, która już ze sprzedażą miała trochę do czynienia. Tak mi się wydaje.

A zatem to bardzo ciekawa pozycja książkowa i z pewnością nie do przeczytania jednorazowo. Wiele razy można do niej zaglądać i czerpać z niej wiedzę. Należy tę książkę traktować jako poradnik, który zawiera odpowiedzi na nurtujące nas pytania. Dotyczy to nie tylko samej sprzedaży, ale także całego procesu pozyskiwania odbiorców, aż po obsługę po sprzedaży.

Dla kogo jest ta książka i co nam daje?

  • Z pewnością publikacja jest dla każdego, kto zajmuje się sprzedażą i ma wyższe aspiracje. To znaczy chce mieć jeszcze lepsze efekty, aby móc uzyskiwać lepsze wyniki.
  • Istnieje spore prawdopodobieństwo, że uda się je zrealizować, a sprzedaż będzie się dodatkowo poprawiać.
  • Dzięki wskazówkom zawartym w książce będzie możliwe realizowanie planów sprzedażowych, które tylko sobie sami opracujemy.

Takie działania, jak wprowadzanie nowych pułapów wartości obrotów, w skali miesiąca, kwartału, czy półrocza, okażą się możliwe do zrealizowania. Jeśli tylko planujesz zwiększyć obroty w swojej firmie, koniecznie zapoznaj się z propozycją. Bo być może jest ona właśnie dla twojej firmy tym, czego potrzebujesz. Z nią wejdziesz w biznes z przytupem, a każde lądowanie będzie miękkie.

Budowanie biznesu

Jak twierdzi sama autorka, budowanie biznesu przez zwiększanie sprzedaży to coś, co jest całościowe. A samo tworzenie nowej marki i dobrze działającej firmy to jakby ułożenie pewnych elementów, które do siebie pasują. To one współtworzą cały system. Wszystko to robi się aby móc skalować biznes. Tylko w ten sposób można stworzyć coś naprawdę dużego i wartego uwagi.

Książka powstała z myślą o sprzedawcach, którzy chcą się wznieść na nieco wyższy poziom sprzedaży, poznać nowe możliwości i nieco poukładać sobie w głowie pewne rzeczy. Bo jak wiadomo rynek jest zmienny. Zmienny jak diabli. A jeśli chodzi o sposoby sprzedaży, to jest ich cała masa. Jedno się jednak wciąż nie zmienia, sprzedaż jest to proces, w którym przeprowadza się klienta z jednego punktu do drugiego.

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *